000 01924nam a2200397 i 4500
997 0 0 _e2
001 2015341
003 PED052
005 20230415003053.0
007 ta
008 220323s2022 sp a er6 000 0 spa c
017 _aB 1017-2022
020 _a9788418052941
040 _aBPC
_dES-ScBG
_dBPS
_dPED052
041 1 _heng
_aspa
080 _a794:621.397.454 (091)
_22015
080 _a74 Ross, Edward
_22015
100 1 _aRoss, Edward
_eaut
_975840
240 1 0 _aGamish. A graphic history of gaming.
_lEspañol
245 1 0 _aGamish
_b: una historia gráfica de los videojuegos
_c/ Edwards Ross; traducción de Montse Meneses Vilar
250 _a1ª ed.
260 _aBarcelona
_b: Reservoir Books
_c, 2022
300 _a203 p.
_b: principalmente il. cor.
_c; 24 cm
520 3 _aPac-Man, Mario Bros, Doom, Minecraft... Desde que acendeu a vella consola Atari do seu irmán, Edward Ross estivo enganchado aos videoxogos. Tras anos de vicio, empezouse a preguntar: que é o que os fai tan especiais?, por que xogamos?, como terminaron por moldear o mundo en que vivimos? Gamish é un libro cheo de encanto e profundidade que nos acompaña pola historia da «décima arte», desde os prototipos da década dos cincuenta ata os superventas actuais como Call of Duty, pasando polos videoxogos de corte alternativo máis enxeñosos. Examinando ás persoas e as ideas que están detrás da súa produción e distribución, o autor faranos entender que significa xogar e por que nos entusiasma.
650 1 7 _aVideoxogos
_xHistoria
_vCómics
_975841
650 1 4 _aVideojuegos
_xHistoria
_vCómic
_975842
655 4 _aCómic americano
_940466
655 7 _aBanda deseñada americana
_975843
655 7 _aVida cotiá
_91378
655 4 _aVida cotidiana
_943093
655 5 _aHistórica
_962399
690 _acom
_944586
700 1 _aMeneses Vilar, Montse
_etrl
_975844
852 _aPED052